Lycka i livet

Nu är mina jobbpass för denna veckan avslutade. Två vakennätter gjorda och de gick galant. Så skönt att jag kommit igång nu med jobbet, jag känner mig verkligen hemma där och önskar såå att jag får fortsätta jobba med denna Goa pojke i många år till!! Jag har verkligen det bästa jobbet. 

Hur som helst, när jag kom hem så fick jag inte sova. Det stod intervju på schemat. Jag har ansökt till vikarieförmedligen inom både barnomsorgen och handikappomsorgen på kommunen. Och nu var det chefen för förskolor & nattis som ville ha en intervju med mig. Detta verkade väldigt lovande och går allt som hoppats så kommer jag i januari få börja vikariera lite på förskolor. De tillfällen jag är tillgänglig förstås. Men mer om det när jag får mer svar. Det kändes iaf hur bra som helst! :)


Min lilla älskling sussade så sött när jag kom hem från jobbet, och vaknade inte fören jag kom genom dörren efter intervjun :) pluttis!

Jag slocknade och efter några timmars sömn vankades det middag ute med mina fina vänner Marie, Tina & Petra. Så mysigt att träffas utan barn oxå :) vi började med en drink hos Petra och sen bar det av mot Akropolis. Jag tog black and white, men som alltid så bytte jag ut oxfilén mot kyckling. Så kocken döpte om min rätt till chocken white istället :) haha!



Riktigt gott! Supermysig kväll verkligen! God mat med otroligt underbara tjejer, det är lycka det! ❤️ det pratades om allt & lite till, skrattades mycket och ja, det var en riktigt lyckad kväll med andra ord :)

Nu har jag säckat ihop i soffan, sminket är borttvättat och pyjamasen är på. Dröjer inte länge tills jag kryper ner i sängen tror jag. Imorgon är det dags för Ullared! Jolie bestämmer helt när vi ska gå upp, vill inte väcka henne i onödan. Men man måste ju förbereda sig att det kan bli tidigare än vanligt. Jolie får mysa med sin mormor & morfar under dagen, så får vi se om det blir under natten oxå :)

Godnatt & tack för underbar kväll! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0