Hotellfrukost

Ja det kunde man nästan kalla det! Vi vart bjudna till Petra på frukost, jag, Marie och Tina. För ovanlighetens skull träffades vi på förmiddagen, när vi annars brukar ha playdejt efter lunch. Så Petra ställde till med riktig hotellfrukost, mums!


Barnen hade roligt som vanligt och Jolie slocknade direkt i bilen hem. Vanligtvis lyckas hon alltid vakna när man lyfter ur henne från bilen. Kan ibland gå att lägga henne i vagnen direkt och hon sover vidare. Men denna gången hade jag ingen vagn med mig. Hon sov vidare på min axel hela vägen in, jag la henne i sin säng med ytterkläder o allt, hon sover. Men så kände jag hur varm hon kommer bli av alla kläder, så jag öppnade upp, hon sover. Jag lyckades alltså ta av henne alla ytterkläder o hon sover vidare! Då är man trött! :)


När hon vakande sen hjälpte hon mamma att vispa pannkakssmet - stolt tjej! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0