5 år tillsammans ❤️

Den 24 september var det 5 år sedan jag & min älskade blev vi ❤️ det är ofattbart hur snabbt tiden går! Och så mycket man varit med om tillsammans under dessa år. Inte trodde jag för 5 år sedan att vi skulle stå här o ha en 1 årig dotter tillsammans, vara förlovade & ha den mest finaste hunden. Jag är precis lika förälskad & lycklig nu som jag var då! 

Så i lördags (27/9) tänkte vi att vi skulle fira lite :) min mamma kom till oss för att mysa med Jolie & se till att hon kom i säng som hon skulle. Vi åkte till Jönköping, till Aqua Dinner där jag bokat bord. Första gången vi åt där, tänkte det kunde va kul att variera lite från jensens :) såå himla gott! Jag tog krämig pasta & kyckling och Andreas testade hjortytterfile. 




Till efterrätt tog jag chokladmousse, oxå såå himla gott! Så det var helt klart värt sina pengar!

Efter middagen strosade vi runt lite innan bion började. Hade bokat filmen "Lucy", men när vi skulle hämta ut de reserverade biljetterna så visar det sig att vi hade reserverat för gårdagen. Så det var bara att välja en annan film, då det bara fanns på första raden kvar. Det blev istället "Equilaiser" och vi hamnade allra längst upp i den stora salongen, det var rätt häftigt!


Klart man var lite besviken att vi inte kunde se den vi tänkt, men denna filmen var riktigt bra så det gjorde inget :)

När vi kom hem sen berättade mamma att det gått väldigt bra, lite gnäll oså innan hon somnade och att hon vaknat några gånger. Annars hade de busat massor och haft kul! Vi däremot fick det jobbiga.. Jolie vaknade sen efter ett tag i var helt förstörd. Dumma kindtänder!! Så det slutade med att hon fick sova mellan oss och det blev minimal med sömn kan jag säga.

Men det var helt klart en riktigt bra dejt med min älskade ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0