Tack så mycket

Kan inte påstå att denna dagen vart mer speciell än andra. Jag blev 22 år, so what? Haha nä men jag var på jobbet till 15. Åkte hem till min fina familj och fick då öppna ett paket innan vi for till mina föräldrar. Resten fick jag öppna sedan sas det..


Världens sötaste presentpapper!! Haha, och innehållet var förstås omtyckt med! Men min lilla älskling hade visst fått välja, och då blev det detta med nalle phu på :)

Sen vart det som sagt smörgåstårta hos mina föräldrar, dit min syster med familj även kom. Trevlig eftermiddag/kväll, helt klart! Men jag saknade dock tårta, haha. Så min fina Andreas ville såklart fixa detta, på något vis. Så på vägen hem sen så sprang han in på thimons o köpte denna underbaringen till mig :)


Mums!!


Men det var helt klart en bra födelsedag! Tack alla för presenterna.

Jag fick filmen Maleficent och en mascara av min syster. Massa choklad och ett par rejäla vintervantar av Andreas & Jolie. Sen presentkort på 300kr på H&M av svärmor. Tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0