Sovmorgon

Jolie slog till med en riktig sovmorgon till 9 idag. En halvtimme senare skulle vi vara hos Petra, så det vart bara på med kläder, äta frukost o åka :) mysig förmiddag med lite frukost och mycket bus. 




Hem för lite lunch och sen iväg till jobbet. 13.30-18.00 idag, lika som igår. Ledig imorgon och sen 8.00-15.00 lördag och söndag. Sen på at igen på måndag.. Hoppas på bra väder i helgen! :) och nu höll jag nästan på att glömma! På söndag fyller jag visst 22 år. Haha tydligen inte lika viktigt att komma ihåg längre. Då bjuds det iallafall på smörgåstårta hos mina föräldrar när jag slutat jobbet. Bara familjen ❤️ väljer att inte ha något kalas eftersom jag jobbar. Men de som vill fira mig är hjärtligt välkomna att boka in en dejt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0