Snölek

När jag åkte hem från jobbet igår så vart det snöblandat regn, senare på kvällen började det lägga sig. Men det brukar ju aldrig få ligga kvar. Imorse vid 6 låg det fortfarande kvar, dock än tveksam om det skulle ligga kvar under dagen. Men ja, årets första snö var här ❄️

Jolie var såååå fascinerad av allt detta vita konstiga som var utanför fönstret! Ville upp i famnen o titta ut heeela tiden :)


Dääää! Titta! Mamaa, titta, dää!


När jag grejade i köket ville hon så gärna fortsätta titta på snön. Så jag satte henne i sin matstol och där satt hon länge, länge. Tillslut ser jag hur hon har somnat i matstolen, hihi lilla älsklingen!

Efter lunchen åkte vi till Saga för massa bus med Hampus & Harry :) började inne och avslutade utomhus, såklart skulle de få leka i snön! Hampus åkte tidigare så det vart bara Harry & girlsen kvar. Han var dock inte jättenöjd när vi (elaka) mammor ville ha en bild på våra sötnosar i snön, hihi :)


Tack för en mysig dag! Nu blir det spännande o se om snön är kvar imorgon. Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0