Regnig utflykt

- nu när jag tänkte slänga in ett blogginlägg lite snabbt, så såg jag att det senaste inlägget som visades var från Ullared. Vilket var konstigt.. Visar sig att alla senaste har lagt sig i utkast, därför har det nu kommit ett gäng inlägg på en gång! -

Marie och jag var sugna på en utflykt och igårkväll velade vi länge på vad vi skulle göra. Kom fram till princess och utelek i parken. Men idag så ångrade vi oss när vi insåg att det skulle regna hela dagen. Så det bar av mot Eksjö där vi gick in på dollarstore och sedan strosade lite på stan. Vi tog även lunch buffé på en thai resutrang - riktigt gott!


En till mamman och en till dottern. Men min lilla skrutta var inte så förtjust i maten, där vart det bara banan som dög. Gissar att det är tand nr 13 som gör att hon inte är så matglad.

Tack för en jättemysig dag! Trots regnet så var det en himla bra dag :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0