Kladdfis

Vaknade med ett ryck idag av att jag hade drömt om att jag var med i hunger games.. Det var ingen vidare dröm vill jag lova! Och till min stora förvåning så låg inte Andreas bredvid mig, klockan vart 7.16 så det var en av få gånger som jag riktgt sovit när han gått upp och åkt till jobbet. Somnade om och Jolie väckte mig vid 8.40 igen. Skönt!


Min lilla klabbemaja skulle promt äta själv idag, så det fick hon ;) la in en video på insta för er som inte sett. Sen efter lite lek så gick vi ut på promenad med Diezel. Ibland brukar jag skita i vagnen o låta Jolie gå själv. Då går vi oftast i den lilla skogen som är här precis utanför. Idag gick vi även förbi förskolan på vägen hem och oj så nyfiken hon var! Varje gång hon ser barnen vara ute o leka så blir hon alltid jätteglad och tittar länge. Idag var det nästan så hon ville öppna grinden o gå in. Och det hade hon nog gärna gjort om hon så bara fick!


Lilla gumman. Tänk att snart är det din tur att vara där på gården o leka med alla barnen! Helt ofattbart att hon blivit så stor! Än har vi inte fått något svar från kommunen om plats, men vi hoppas ju på det vid oss. Tanken är att hon ska börja förskolan i januari så man vill ju gärna ha svar. Det är snart.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0