22 år

Idag fyller jag 22 år! Känns inte allt för märkvärdigt. Det slog mig först imorse att jag faktiskt fyller år, annars har jag inte tänkt så mycket på det. Tillbringar födelsedagen på jobbet fram till 15. Sen åker jag hem o plockar upp min lilla familj, för att åka till mina föräldrar o äta smörgåstårta. Dit min syster med familj även kommer. Bara de närmsta ❤️


Förra året ägnade jag min födelsedag åt min älskade lilla dotter. Vi hade nämligen namnkalas för henne. Valde det istället för dop. Det var en helt otrolig dag & det är knäppt hur snabbt tiden går! Lilla tjejen där med sin morfar är ganska mycket större nu :) älskade du! ❤️ ynka 3 månader då. Nu är du 1 år fyllda, går & springer för fulla muggar och du lär dig fler ord för varje dag. Det är lycka att få se dig växa & utvecklas hela tiden! ✨


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0