Träning

Känns som jag har fått nya krafter och faktiskt börjat komma igång med träningen. Bara sådär. Jag skaffade ju mig gymkort för ett tag sedan, men jag kom aldrig riktigt till skott. Nu känner jag mig mer taggad!

I måndags var jag på bodyattack på 60 min. Sjuuuukt jobbigt! Svettades som en gris och det var väl tur jag fick skjuts av Andreas dit o hem, för jag hade hon inte orkat cykla. Tanken var jag skulle iväg till gymmet i onsdags med, men då blev det en promenad med hela familjen i regnet istället. Tog på oss regnkläder allihop och gick dryga halvmilen!


Efteråt tog Jolie ett bad med sina nya kompisar :) så roligt hade de!

Igår tog jag cykeln ner till gymmet. Skulle ha gått på ett pass, men var för sent ut med att boka. Så jag började med 15 min intervallöpning, svetten bara rann, haha men det är väl bara positivt. Sen körde jag styrka. Försöker att träna hela kroppen, så det blev ganska många maskiner jag gick igenom ;) avslutade med 5 min rodd och cykelturen hem då såklart.

Idag har vi redan hunnit med en promenad på ca 7 km, jag & Jolie :) vi gick en runda med Diezel sen lämnade vi honom hemma för att gå ner till stan för att handla lite. Var inne på netto en sväng o kikade men hittade inget kul. Sen handlade jag lite på Ica och på hemvägen tog jag en "omväg". Dels för att det skulle bli längre och för att det kan va kul o gå en annan runda för en gångs skull. Och inte bara tråkiga gamla vägen hem.


Nu hör jag min lilla dotter har vaknat ute på altanen. Så ska hämta in henne och äta lite lunch.

På söndag tänkte jag testa på ett kettelbell pass! Ha en bra helg allesammans




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0