Senaste dagarna

Nu vart det några dagar sedan igen. I fredags åkte jag ut till mamma en sväng. Sen när Andreas slutat vid 16 så åt vi hos hans mamma.

I lördags var vi på kosläpp, Jolie's allra första :)


På eftermiddagen var deg babysim som vanligt och sen åt vi hos svärmor igen, haha så smidigt ;) kvällen bänkade vi oss framför Eurovision song contest. Vi orkade ta oss igenom alla låtar i soffan, sen flyttade vi oss till sängen för att se röstningen. Men jag däckade! Så himla trött!

Söndagen var vi en sväng hos mina föräldrar sen tog vi det mest lugnt.


I måndags var vi på babysång i kyrkan med Saga och andra kompisar. Kvällen spenderade jag på bodyattack passet och svettades som en gris!


Igår var vi på playdejt hos Tina och Harry med Marie och Saga :) alltid lika roligt! Synd bara Petra hade migrän som skulle ha kommit dit med sin Hampus oxå. Men vi har bestämt en ny playdejt nästa vecka :) kvällen fick Jolie vara med sin pappa medans jag gick på sista delen av olycksfallsutbildningen. 

Idag är det babycafe som vanligt! :) ha en bra fortsatt vecka allihop! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0