Sandsjöbaden

Det har inte hänt så himla mycket de senaste dagarna. Hade möte med jobbet i tisdags, och efter lunch tog jag en fika tillsammans med Jennelie och söta Liam! Denna gången var han vaken liten stund så jag fick se honom mer på riktigt än bara i vagnen, sååå himla söt! Gud, man glömmer snabbt hur liten Jolie var när hon var dryga 2 månader. Det går skitfort verkligen!
 
Onsdags var det babycafe som vanligt. Härligt att träffa Marie och Saga igen, och alla andra kompisar förståss.
 
Idag har Andreas varit ledig, även imorgon tillochmed. Så vi tog med oss lilla familjen till Sandsjöbaden för att njuta av en plankstek middag tillsammans med mina föräldrar, och syster med familj. Så mysigt att kunna träffas allihopa sådär.
 
 
Som jag älskar den lilla tjejen där i mitten. Det är inte klokt hur mycket kärlek man kan känna för en så liten person, som man har känt så lite. Hon är det bästa som någonsin har hänt mig! Att bli mamma till just Jolie, är något som är så oslagbart. Min lilla älskling. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0