Första mors dag

Igår var det första gången jag blev firad på mors dag. Och jag kan inte annat än att säga att det var en helt undebar dag!
 
 
Min fina lilla tjej kom med paket till sin mamma :)
 
 
Jag fick fina blommor, trädgårds verktyg, trisslott och tårta + biskvi, mums! Pappsen skvallrade att Jolie minsann hade tänkt köpa något helt annat, men att mamma kommer att få detta lite senare istället. Så blir spännade o se vad de har hittat på mer!
 
Efter lunch hämtade jag min kära mamma, så var vi iväg o handlade blommor och sedan planterade dom i min trädgård. Underbart väder verkligen och det blev hur bra som helst! Hoppas bara jag lyckas hålla dom vid liv ;) haha
 
 
När det började närma sig middag så följde vi alla med mamma hem och åt mat där. Sen mös vi ute i deras trädgård.
 
 
Jolie hade det så mysigt i gräset med sin morfar ♥ Så det var helt klart en underbar mors dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0