1 års kalas

Igår, den 3 maj, fyllde min systerson Dexter 1 år! Helt otroligt att det redan har gått 1 år sedan denna lilla underbara bebis här nedan kom till världen, då min kära syster blev mamma och jag blev moster!
 
 
Han bringar sådan glädje & kärlek åt oss alla, han är det finaste systersonen man någonsin kan ha och han är den bästa kusinen till Jolie. Det är en lycka att de som kusiner kommer vara så nära varandra, nästan som syskon :)
 
Så igår vankades det födelsedags kalas för stora killen! Det bjöds på buffé av goda kakor och bakelser, hur gott som helst.
 
 
 
 
 
 
Födelsedags barnet fick såklart tårta! Lite tveksam till en början, men sen mumsade han på :) Även Jolie fick ett litet smakprov, eller rättare sagt en bakelse som var likadan som Dexters tårta. Det var riktigt gott tyckte hon!
 
Efter fikat var det paketöppning, och Dexter fick många fina saker. Det är så sjukt hur fort tiden går! Om ca 3 månader har även vi en 1 åring i huset. Vår lilla bebis fyller även hon 1 år den 7 augusti. Är inte så fasligt länge kvar och då kommer även hon få sin allra första födelsedags tårta och massor med paket. Längtar lite, men ändå vill jag att tiden ska stanna upp ett tag!
 
När vi kalasat klart bar det av mot badhuset för terminsstart av babysimmet. Då följde Annie med, så roligt att få träffa henne när hon äntligen var i Nässjö över helgen. Hon bor annars i Malmö och studerar till socionom, dock tar hon examen om ca en månad, så dessa 3.5 åren har gått fort! Efter badet åkte vi ut till mina föräldrar och åt mat.
 
Mycket lyckad dag! Grattis i efterskott älskade Dexter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0