Midsommar

Vår midsommar var jättebra! Vi tillbringade dagen hos mina föräldrar, dit min farmor & hennes mamma, morfar & hans mamma kom. Vi åt god midsommarmat och jordgubbar såklart.
 
Självklart skulle Jolie få en midsommarkrans :)
 
 
Jag har varit i jakt på ett par Kavat skor till Jolie. Men inte hittat några vita i hennes storlek. Så nu när jag var hos mamma så hittade jag mina små Kavat skor som jag hade när jag var liten :) och dessa passade perfekt på Jolie! Så jag lånade hem dom så hon kan använda dom tills jag köper ett par egna till henne. Sååå himla gulligt!
 
På kvällen åkte vi ut till Evelina, där var vi fyra par samanlagt och alla hade barn. Var himla trevligt! Grillade, spelade kubb och avslutade med margängtårta, mums! Kul med lite nytt folk. Så vår midsommar var jättebra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0