Herbalife

Nu har jag fått hem mina produkter i Herbalife. Ska verkligen ge detta en chans nu! Hoppas att det ger mig resultat som gör att jag håller motivationen uppe! Gjorde en kroppsscanning förra veckan, så kommer att göra en till om ungefär en månad. Imorgon kommer vara dag 1 med Herbalife.
 
 
Jag kommer att ta 1 shake till frukost och 1 shake till lunch + vitamintabletter 3 st per dag. Utöver det så äter jag vanlig middag och mellanmål. Imorgon är som sagt första dagen. Har tagit 1 shake och 1 tablett idag vid lunch, men imorgon börjar jag fullt ut. Så jag kommer börja dagen med att väga mig (startvikten räknas dock från scanningen) och även mäta kroppsdelar. Sen kommer min coach ringa mig på fredag o se hur det går. Därefter varje onsdag då jag kommer mäta igen. Och sen då om en månad igen så gör vi en ny scanning o ser om det har hänt något med kroppen! 
 
Ska bli så spännande detta! Hoppas verkligen att det funkar nu. Behöver verkligen en spark i röven och komma någon vart. Mår inte bra med mitt utseende just nu. Och scanningen visade en hel del som jag mådde dåligt över. Så nästa gång hoppas vi på ändrade siffror!
 
Dagen idag började jag med promenad bort till Herbalife lokalen där jag tränat med andra mammor och barn i några tisdagar nu. Idag var vi bara 3, så vi gick den vanliga promenaden och hade våra övningar ute vid vattentornet istället för inomhus som vi brukar. När vi sen kom tillbaka till lokalen så bjöds det på god shake och mycket tjöt ;) mycket trevligt! Sen promenad hem igen. Totalt blev det 5.4 km, med då paus för träning och tjöt. Så tiden är missvisande, eftersom den fortsätter tiden trots att man har pausat..
 
 
Efter lunch tog jag med mig Jolie på cykeln och cyklade ner till banken för att sätta in lite pengar åt Andreas. Så då cyklade jag dit, var inne på banken och hem igen på 5.2 km på mindre än halvtimmen! Det tycker jag fasen var bra! :)
 
Nu ska jag gå o se vad min dotter håller på med, tycker allt att det blev himlas tyst, och då betyder det bus ;) ha en fortsatt solig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0