Första veckan

Idag har det gått 1 vecka sedan jag började med herbalife. Jag har druckit en shake till frukost, och en till lunch + 3 vitamintabletter. Det har gått helt OK tycker jag! Shakesen är inte alls svårt. Det är snarare smidigt att ta, framför allt till frukost istället för att ställa sig o göra mannagrynsgröt som jag gjort varje dag sedan Jolie föddes.. Och lilla fröken är ju hungrig med, så då kan man fokusera på att hon får i sig mat istället :) Vatten har dock varit lite svårt. Är ju en himla omställning att dricka 2 L vatten om dagen när man knappt druckit något alls. Torsdags och fredags lyckades jag få i mig 1.5 L båda dagarna. Men nu i helgen har det rasat lite. Bara på at igen!
 
Men hur som helst. Ställde mig på vågen idag efter en vecka, och hamnade bakom måttbandet. Detta blev resultatet:
 
Vikt: -1.2 kg
Byst: -2 cm
Mage: -4 cm (!)
Lår: -2 cm
Note to myself: ta före-foto!
 
Jag är förvånad över resultatet faktiskt! Trodde verkligen inte det skulle hända något redan första veckan! Mätte mig på dag 3 oxå men då hade det inte hänt ett svatt. Så det ska verkligen bli spännande att se hur det fortsätter nu dessa veckor framöver. Kroppsscanningen hoppas jag stort på bra förbättring! Och detta gjorde verkligen att jag blir mer pepp till att träna. För jag har knappt tränat något denna veckan, och få minus på siffrorna ändå, det känns bra! Tänk då vad ytterligare träning kan göra.
 
Igår var det ju barnvagnsträning och bara av att jag går dit och hem + promenaden vi går där, gör 6 km. Oså träning på det med, superbra! Men jag var så pepp igår så jag tog med mig dotter och hund på en powerwalk på ytterligare 6 km på eftermiddagen. Hejja mig! Idag är det dags för babycafe igen, och som vanligt blir det att ta cykeln ner!
 
Mer vardagsmotion åt folket, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0