Första dejt

I fredags var vi iväg på vår allra första dejt som enbart flickvän & pojkvän sedan Jolie föddes! Vi lämnade det dyrbaraste vi har hemma med sin mormor och hoppades på det bästa.
 
 
Vi började dejten med midag på Jensens, altid lika gott! Jag tog kyckling som vanligt och självklart kunde jag inte motstå den belgiska chokladkakan till efterrätt, mmmm det bara smälter i munnen! Så till alla chokladälskare: ni måste testa!!!!
 
 
Tog oss en liten promenad efter middagen och därefter vankades det bio. Maleficent valde vi. Väldigt bra!! Och det var tur vi valde den tidiga bion vid 18, för jösses vad trött jag var när vi åkte hem. Haha, man är ju inte van vid att vara uppe länge nu för tiden. Men dejten var så lyckad! God mat, bra film och det bästa av allt: egentid med min älskade!
 
Väl hemma har mamma alldeles precis fått lillan att sova. Stackarn hade skrikit i 1,5 timma innan dess :/ men kvällen hade gått jättebra överlag och Jolie hade sovit en sväng i mammas famn straxt efter vi åkt. Så vi tror inte det berodde på att hon var med sin mormorm, utan vi misstänker att det är tand som besvärat henne! Hon har nämligen bajsat löst o länge nu så borde va den 4e tanden där uppe som kommer nu. Mamma lyckades ju trots allt få henne somna, tillslut, så hon var nöjd med sin insats ändå! Får se hur det går nästa gång, när nu det blir.
 
Men annars, väldigt lyckad kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0