Varma dagar ☀️

Såå härligt väder vi har! Äntligen är sommaren här på riktigt! Såhär skulle man haft varje sommar. Däremot är det jobbigt för vår lilla dotter och för vovven.  Det blir mycket häng i poolen och på stranden :)


I onsdags var vi hos min farmor på fika, dit även min farfar var. Jolie tyckte det var så mysigt att krypa runt i gräset :)


Haha, roligaste minen! Igår vart vi till stan och shoppade lite till mamman i familjen för en gångs skull. Blev ett par tränings shorts och ett par vanliga shorts. Sen två par bh:ar. Jolie fick supersöta små spännen :)

Sen när vi var på Ica så köpte jag mig faktiskt fyra stycken nagellacker. Första gången jag köper, tror det eller ej. Men jag har alltid haft fransk manikyr tidigare. Så det blev premiär målning igårkväll ;) haha och Andreas fick äran att välja färg.


Idag tog vi oss en promenad ner till stan för att köpa sandaler till mig. Ett par Ecco blev det, inte billiga.. Men värt när det är bra skor och lär hålla länge! På hemvägen fick Diezel oxå snålskjuts hos Jolie :) varmt för stackarn!

Efter maten sen blir det nog åka till stensjön för att bada ☀️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0