Ölandsbilder

Jag är lite stolt ändå att jag lyckades uppdatera hyfsat mycket när vi var iväg på Öland. Men som jag sa så hade jag inte med mig Macen så kunde inte lägga upp bilderna från systemkameran. Vi har kommit hem både från Öland och hunnit vara iväg till Malmö, men nu har jag tid att lägga upp lite bilder från semstern.
 
 
 
 
Första dagen gjorde vi inte så mycket mer än att sätta upp husvagn, förtält och vårt tält. Torsdagen var vi o strosade i Borgholm. Senare mitt på dagen kom våra vänner Marie & Alexander med sin Saga. De semestrade lite högre upp på Öland så de kom ner o tillbringade dagen med oss. Helt klart bästa dagen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Flickorna var i och badade med sina pappor. Sedan vart det bus hela dagen! På kvällen sen tog vi en glass i parken, men då tog jag inte några bilder. Väldigt lyckad dag!
 
 
Jolie med sin farmor och i bakgrunden sin farfar
 
 
 
Jolie trivs väldigt bra hos sin farbrors flickvän Emilia :)
 
 
Vi hade det väldigt bra på Öland, trots att det regnade lördag-måndag. Men vi har iallafall lärt oss att vi ska skaffa oss husvagn tills nästa sommar, haha!
 
Det filmades även en hel del, men vet inte om jag kommer att lägga upp något. Nu har ni fått en hel del foton iallafall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0