Öland hittills

Nu har vi varit här på Öland sedan i onsdags. Hittills har det varit helt perfekt! Ja, bortsett från att det har regnat hela dagen igår och idag. Torsdagen slår alla dagar, helt klart, då vi hade Saga sina föräldrar här! I fredags kom Andreas bror Kim med sin flickvän Emilia. Vi grillade och på kvällen fick jag och min älskling några minuter för oss själva för att se solnedgången ❤️


Igår, lördag, tog vi oss en långpromenad på 5.8 km till kaffekullen och tillbaka. Svärmor följde med Kim & Emilia in till Solliden. När vi kom hem åt vi buffé på Wilmas, riktigt gott! Därefter öppnade sig himlen och det regnade nästan i ett kör ända tills idag vid 18 tiden..


Men regnet hindrade inte oss. Vår lilla Jolie stannade hemma med sin farmor o mös i husvagnen, medan vi andra discobowlade :) jag & Emilia köpte oss varsin fruktdrink. Mycket trevlig kväll!! Och inte för att skryta så kom jag tvåa, haha, var min tävlingsinriktade svärfar som slog mig. Han är sådär lagom mallig nu ;)

Idag åkte Emilia hem. Kim skulle köra henne till Kalmar så hon kunde ta tåget hem därifrån. Så vi alla hängde på och strosade runt på ett shoppingcentrum i Kalmar. Det regnade ju ändå hela tiden så fanns inte så mycket att göra hemma vid husvagnen.


Unga fröken skulle minsann köra vagnen själv istället för att åka :) blev ännu en buffé middag idag. Riktigt gott!

Vi hade oturen med oss att minneskortet i systemkameran blivit fullt. Var inte det första jag tänkte på att föra över bilder o tömma minnet innan vi åkte hit, och som sagt, macbooken är hemma. Men vi skiftar minnet mellan videokameran och systemkameran istället. Funkar sålänge. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0