Malmö över helgen

I lördags åkte vi ner till Malmö till våra vänner Annie & Johan. Jolie väckte oss vid 7.30 så åt vi frukost, packade och lämnade Diezel hos mina föräldrar. Så vid 9 ungefär bar det av. Resan dit gick väl ändå rätt bra, Jolie sov första biten. När hon sen vaknade så fick hon lite banan och då vart det genast mycket roligare ;) i slutet blev hon lite gnällig, men det förstår man ju efter 3 timmars bilresa.
 
Väl framme så lagade vi lite lunch, tog sedan en sväng runt i Malmö o kikade. På kvällen grillade vi och såg film :)
 
 
 
På söndagen åkte vi iväg till stranden. Jolie var lika taggad som vanligt för att bada, vår lilla badtjej! Så hon tog med sig sin pappa ner i havet. Men mamman blev minsann sugen på att bada hon med ;)
 
 
 
När Jolie kände att hon hade plaskat klart så tog Annie och Johan med henne upp så kunde jag & Andreas bada lite med. Såå skönt! Och när jag säger att det är skönt, då är det de! För jag är då ingen som går i om det är kallt, och har aldrig riktigt gillat att bada. Men nu sedan Jolie kom och hon är så himla glad i att bada så har det nog smittat av sig ;) I torsdag var jag minsann i och badade i poolen på svärföräldrarnas trädgård, där vart det såå kallt när man gick i , men det blev rätt behagligt efter ett tag.
 
Hur som helst hade vi en riktigt bra helg i Malmö! På vägen hem tog vi ett stopp vid Godisflyget ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0