Inspiration

Nu har jag inte skrivt på evigheter, igen... Alltså jag måste få inspiration! Jag har knappt aldrig tid att sätta mig vid datorn, men mobilen har man ju alltid med sig - och ändå uppdaterar jag inte.. Måste verkligen bli bättre!
 
Så som de senaste inläggen så slänger jag in en bomb med bilder från det senaste, så får jag sparka mig själv i röven och börja uppdatera mer!
 
 
Jolie är kalasfin när hon firade farbror Kim.
 
 
Förväntansfulla valpar ;) bilden till höger är från i torsdags, då vi var på playdejt hos Hampus, med Saga och Harry. Jag var hurtig och tog cykeln dit och hem, totalt 8km. Jolie somnade på vägen hem och det var en av få gånger som jag kunde bära in henne sovandes och lägga henne i vagnen och hon fortsatte sova där. Sen att hennes pappa ringde o väckte henne var ju en annan femma ;)
 
 
I lördags hade vi Dexter här på nattbesök. Jolie's allra första sleepover-party :) De båda var väldigt glada och spända! Vi busade hela eftermiddagen, åt köttfärslimpa, sås och potatis. Vid 19 så vad det baddags, men Jolie gallskrek så Dexter plaskade vidare själv. Min lilla skrutta somnade redan vid 19.30 - väldigt ovanligt! Därefter somnade även D strax efter 20. Natten gick väldigt bra och de båda var glada att se varandra på morgonen igen!
 
 
I måndags gjorde jag hemgjorda hamburgare, för första gången. Riktigt gott! Slog även till på egen dressing. Har Jenny att tacka för både matiden och recept. Och bilden till höger får tala för sig själv.. Kort sagt så har jag en busig madame här hemma!


Kommentarer
Stefanie

Det där med sugrören känner jag igen. Glad bebis, mindre glad mamma. :D

Svar: Hahah ja, det var ju sådär lagom roligt att plocka ihop alla sugrör sen! Men hellre stökigt och glada bebisar, än rent och sura ;)
Sandra Gustafsson

2014-07-02 @ 16:28:51
URL: http://www.dottir.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0