Fjärde veckan

Idag var det vecka 4 med herbalife. Förra veckan blev jag besviken då det blev plus på resultaten istället för minus. Men denna veckan var bättre! Fuskade lite med sötsaker under midsommarhelgen därav sämre resultat. Men denna veckan har jag både tränat och ätit bättre.
 
På 4 veckor:
Vikt: -1.5kg
Byst: 0
Mage: -6cm
Lår: 0
 
Första veckan stod det -2cm på både byst och lår, men efter ökningen förra veckan så hamnade jag på +-0 denna veckan. Däremot stod det -4cm på magen och det har minskat till -6cm nu istället. Mycket bra tycker jag!
 
Denna veckan har det blivit mycket motion! I måndags drog jag med fästmannen, dotter och vovve ut på långpromenad. 8.76km hamnade den på. Igår blev det den vanliga promenaden till, under och från mammaträningen, alltså 5.4km + tabata träning då. Och idag blev det promenad runt träslända med syster och Dexter. Den hamnade på 5.63km med en paus hos kossorna för mellis :)
 
 
Och med peppet uppe så bokade jag två pass på gymmet till ikväll.. Tabata och core. Tanken är väl att jag ska cykla dit, men vetitusan om vädret tillåter. Inte så värst kul att komma dygnsur till träningen. Hem är väl en annan femma men dit.. Aja vi får se. Bättre att ta bilen till gymmet än att inte gå alls!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0