Varm i vinter

Det ryktas om att det ska bli en riktig vargavinter iår. Och ja, om snön vill sig komma snart så tror jag mycket väl det kommer bli mycket! Men än lyser den med sin frånvaro. Det är också en utav de saker som jag uppskattar så mycket mer nu när jag har barn, än innan. Jag fullkomligt  h a t a d e  snö innan, men nu kan jag längta till snölek o mys med Jolie ❄️

Men kylan har definitivt visat sig och min lilla Diezel har börjat huttra när han sitter i bilen. Och jag vill ju såklart inte att han ska frysa! Så idag fick han sig en tidig julklapp :)



Sådär lagom glad var Herren på mig när jag skulle testa massa olika modeller i måndags, haha! Då fanns tyvärr inte rätt storlek, så de fick en skickad från Vaggeryd och ringde idag att den kommit. Perfekt! Så nu håller han sig varm ifall denna vargavinter kommer :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0