Senaste nytt

Vi har äntligen blivit friska från sjukstugan. I helgen fick vi ett ryck o möblerade om i lägenheten lite. De som är nyfikna får komma hit o titta ;) i måndags fick Jolie sina 1 års sprutor. Hon fick inte dom på den vanliga kontrollen eftersom hon var sjuk. Men nu har vi det överstökat och klart att det var ledsamt och massa tårar precis vid sticken, men efteråt var hon glad igen :)

Fröken lever farligt, märks att hon ser upp till sin spexande kusin ;) haha

Mellan 16.30-20.30 i måndags var jag på jobbet igen för första gången sedan jag blev mamma. Kändes både konstigt och bra att börja jobba igen. Gick bredvid för att ta igen alla rutiner igen, likaså kommande måndag ska jag gå brevid. Sen flyger jag solo till helgen! Men det ska nog bli bra det här, huvudsaken är att Jolie inte börjar dagis fören januari :)

Hon hade visst somnat redan vid 18.30 i måndags, så pappan här hade det smidigt. Men inte undra på när hon fått sprutorna. Knappt så hon ens drack någon välling. Därefter sov hon ända till 8.30 :) 


Under förmiddagen i måndags promenerade jag 5.5 km och igår fick jag ihop hela 10.2 km tillsammans med herbalife-mammorna. Hejja oss! Idag har det bara blivit dryga 3 km men bättre än inget!

Jag fyndade även ett par skor åt skruttan idag! 75kr för ett par kavat 👍 perfekt till hösten.


Jolie är självklart supermallig och går runt med dom hela tiden. Och då menar jag inte med dom på fötterna, utan hon går o bär på dom :) hihi lilla sötnos!

Nu ska hon hoppa in i duschen innan det är sängdags. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0