New in

I lördags kände jag redan innan babysimmet att en hemsk huvudvärk smög sig fram. Tog en tablett och plaskade med dottern och sina kompisar. Framåt kvällen sen blev jag desto mer tyngre i kroppen o huvudet och jag frös. Såklart hade jag dragit på mig feber. Efter en jobbig natt så vaknade jag upp, relativt pigg. Ställde mig i duschen och sen när det väl började närma sig tiden då vi tänkt åka till Jönköping, så kände jag mig såklart sämre.. F*n, f*n, f*n tänkte jag. Jag som längtat efter att få shoppa loss till Jolie.

Jag slocknade i sängen o gnällde lite över att vi inte kunde åka. Efter några timmars sömn och Jolie varit i skogen med sin pappa & farmor och plockat svamp (som för övrigt hon tyckte va jättekul!) så vaknade jag o var jättepigg! Kändes inte knappt något i kroppen att jag var sjuk. Så ja, envis och otålig som jag är så slutade det med att vi åkte till jkpg ändå!

Så det blev lite nya höstkläder åt lilla fröken iallafall :)


Två stycken snobben-pyjamas och en klänning från H&M.
Newbie leggins, klänning, strumpbyxor och strumpor från Kappahl. (Nedre till vänster)
Jeans, tre stycken toppar, klänning och leggins från Lindex. (allt till höger)

Jag är riktigt nöjd! Med både erbjudanden och presentkort så kom vi undan med dryga 600kr för allt detta. Tycker jag var ett bra köp! Allt köptes i stl 80. Jolie är något liten än men det går ju att vika upp :) känns som att hösten är väldigt nära så det går ju tyvärr inte ha bara kortärmat längre.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0