Kalas nr 1

Idag hade vi första kalaset för lilla 1 åringen. Eftersom vi bor i lägenhet så kände vi att det blev lite trångt med båda sidorna hemma hos oss. Så vi delade upp kalasen, så idag hade vi hemma hos mina föräldrar, med min släkt och imorgon blir det hos svärföräldrarna med deras släkt.
 
Kort och gott, en lyckad dag! Jolie var glad hela tiden, och bäst av allt var såklart tårtbakelsen och presenterna, men det är ju så det ska vara :) nu kommer en hel hög med bilder från dagen.
 
 
 
Kalasfin tjej ♥
 
 
 
 
Mums med tårta :)
 
 
 
 
Fröken är ute på vift mycket nu! Så spännande att kunna gå själv, och bus med kusin Dexter med såklart!
 
 
 
Och så paketöppning förstås!
 
 
Detta här ovan fick Jolie :)
Duplo, Rubens Baby "Cutie Emelie" docka och pussel av sin mormor & morfar
Rullande mjukis snigel av min kusin, Ratt av sin gammelfarmor, Bok av silverfarfar
Pumpkin-pussel av silverfarmor, Pumpkin-plocklåda av guldmormor
Och Sara "Äta-Väta-docka" av sin moster :)
 
TUSEN tack för allting! ♥ Jolie somnade som en stock vid 20 idag, andra kvällen som hon somnar helt själv i sin egen säng :) Nu tänkte jag att jag skulle kolla igenom videosen som filmades in från idag. Sen blir det slö i soffan resten av kvällen. Imorgon laddar vi inför kalas nr 2.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0