Ingen bebis längre

Idag vaknade jag med ett väldans fixa-humör! Så jag bestämde mig för att montera ner skötbordet. Vi har inte använt det på flera månader, mest bara när det varit bajsblöja, men även det är totalt hopplöst nu!! Så nu fick det åka ner. Och man känner ju helt plötsligt hur Jolie inte är någon bebis längre, trots att hon fyllde 1 år igår så blir det ju mer bebis-känsla när man har ett skötbord, tycker jag iaf :)


Så nu blev det myshörna där istället! :) fåtöljen har stått vid andra hörnan av fönstret tidigare. Och ni ser den fina ljusslingan som sitter där ovan? Den fick Jolie av Jenny & Simon på hennes namnkalas, då var hon 3 månader.. Jag var länge velat ha dit den just där, men inte tyckt den passat riktigt när skötbordet stått där. Och inte heller någon annanstans. Men nu sitter den perfekt där över! :) nu återstår det bara o se om vi hittar något annat att fylla upp rummet med, kanske får hon något fint på kalasen i helgen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0