1 augusti

Ny månad. Augusti. Det är inte klokt vad tiden sveper förbi! Om ynka 6 dagar fyller vår älskade lilla tjej 1 år! Hur är det möjligt?! För ett år sedan var jag stor som en flodhäst och inte trodde jag att bebisen där inne planerat att komma precis på beräknad dag. Duktig liten tjej :)


Häromdagen fick Jolie en present av sin farfar. Han sa att det inte var tänkt som födelsedagspresent, för den skulle minsann finnas hos dom så hon kunde leka med den där. Som ni ser på bilden var det ett piano med xylofon på :) riktigt omtyckt!

Idag kommer min mammas hund Rambo hit och ska stanna över helgen. Diezel är förstås överlycklig att ha sin kompis här på övernattning :) imorgon ska vi på 50 årskalas, så då får vi hjälp av min farfar med hundarna.

I veckan blir det att förbereda för kommande barnkalas som Jolie ska ha på sin födelsedag :) och sedan de två kalasen till helgen med släkten. Blir mycket det här! Men hon fyller ju bara 1 år en gång! :) jag är så spänd! Hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0