1 år! ❤️

Idag, eller rättare sagt, imorse vid 04:19 var det 1 årsen våran älskade Jolie föddes. 1 år! Det är inte klokt vad tiden har rusat iväg. Jag har fortfarande svårt att greppa att hon faktiskt är min dotter, att det har varit hon där inne i magen och sparkat hela tiden ❤️
 


Min lilla älskling, du har blivit så stor på en gång! ❤️ För 1 årsen började mitt liv på riktigt, jag fick livets största & finaste gåva. Varje dag sedan du föddes har jag växt som person, jag har blivit en mamma, jag vuxit inom mig. Du får mig känna mig stark och mitt hjärta svämmar över av all kärlek du ger mig. Kärleken till livet och framtiden vi har framför oss. 1 år fyller du idag, din allra första födelsedag. ❤️
 
Jag kan med största säkerhet berätta för er att Jolie på riktigt går nu, idag släppte spärren :) de senaste fyra dagarna har hon släppt greppet själv och tagit 3-4 steg, stått helt själv länge, länge och ofta! Det har bara blivit mer och mer. Jag blir så fascinerad av henne! Så stolt! Och idag bland sina kompisar så har hon trippat iväg flertalet steg nästan hela tiden! :) så jag tror nog spärren har släppt! 


Kommentarer
Stefanie

Åh grattis till finaste Jolie på hennes allra första födelsedag! :) ♡

Svar: Tack så himla mycket! <3 Det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra, hade varit så roligt att träffas! :)
Sandra Gustafsson

2014-08-07 @ 19:51:04
URL: http://www.dottir.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0