Kompis häng & gunga

Igår var en riktigt lyckad dag! Vid 13 bar det av till Marie för lite mammamys och bebishäng! Jolie träffade sina kompisar Saga, Harry och Hampus :) väldigt lyckat! Kommer kanske upp lite bilder senare, om alla mammor godkänner att jag lägger upp bilder på deras barn vill säga.

Väl hemma gick jag & Jolie bort till svärmor/farmor för lite käk. Pappa Andreas var o spelade innebandy med sitt jobb. Efter middagen gick vi bort till nya lekparken de gjort här vid oss så Jolie fick gunga lite i det härliga vädret :)


Hon tyckte det var jätteroligt! Strax efter jag tog bilden så släppte hon nappen och skrattade som bara den när jag skjutsade på med mer fart. Åh, det måste ju vara det mest underbara läte någonsin att höra sitt barn skratta! ❤️

Nattningen gick bra, men sömnen fortsatte inte bra.. Fick försöka söva om 4 gånger på en timme, sen gick det inte mer. Försökte då få henne att sova i min famn i soffan så jag kunde se film. Inte heller det dög, så det var bara till att gå o lägga sig och ha en dotter sovandes mellan oss hela natten.


Men vad gör väl det, när man får se en underbart vacker liten ängel när man vaknar? Min fina diamant, mamma älskar dig så hejdlöst mycket! ❤️

Nu ska vi snart äta lunch och göra oss redo för babycafe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0