Hel natts sömn

Det händer inte ofta, men det hände natten tills idag! En hel natts sömn.. Eller ja, för Jolie iallafall! Mamman vaknar ju lik förbannat flera gånger och undrar vad tusan som händer & varför dottern inte väcker mig? Haha, men skönt var det! Lär väl inte bli likadant inatt så bara att förbereda sig mentalt för att va uppe & springa ett x antal gånger inatt..

Lugn dag idag, promenad i skogen med vovven, städat lite i garderoben och lagat mat. Idag blev det kycklinggryta och ris, blev godkänt av Jolie :)



Pluttan satt och somnade i knäet på mig tidigare idag :)

Efter middagen gick vi bort till svärmor/farmor på lite fika. Hon påminde Jolie att hon skulle klä ut sig till påskkärring på torsdag, och så testade vi för skojs skull idag redan ;) hahah lilla go-unge!




Bil-mekar-mamman bytte däck på bilen med, tyckte det var på tiden när det är olagligt med dubbdäck imorgon ;)


Imorgon laddar vi för playdejt med Jolie's kompisar Saga, Harry & Hampus :) ska bli väldigt roligt!

Godnatt på er :*


Kommentarer
Stefanie

Så söt hon är lilla Jolie. :)

Svar: Tack snälla du! :) hur går det med din lilla tjej? längesen jag såg något från din blogg..
Sandra Gustafsson

2014-04-15 @ 15:03:18
URL: http://www.dottir.webblogg.se
Stefanie

Ja usch jag har varit så dålig på att blogga de senaste månaderna. Funderar på att ta tag i det och börja igen. :) Det går jättebra med lilla Alice, hon växer så det knakar och allt går i rasande fart. Nästan för fort! :)

Svar: Jag tycker allt att du ska börja blogga igen :) jag hade ett litet uppehåll oxå, det finns ju inte mycket tid över när man har bebis. Men nu är hon mer självständig o jag kan blogga lite mer:) ja det går så fort!! Hur gammal är Alice nu?
Sandra Gustafsson

2014-04-22 @ 11:10:24
URL: http://www.dottir.webbloggse


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0