Sista magbilderna

Sist jag la ut en bild på gravidmagen, var det i vecka 40 (39+3 tre dagar kvar til bf) och jag sa att jag hoppades på att det skulle vara den sista hemmabilden. Ja, lite fel hade jag väl, men det var iallafall sista veckobilden! Och jag sa oxå att sista bilden skulle vara på förlossningen innan det var dags. Så blev det väl inte riktigt. Men smart som jag var så tog jag bilder dagen innan BF dagen, och det blev ju ändå den sista eftersom vi åkte in just den dagen - och ut kom lilla Jolie 04:19 dagen efter, på BF dagen!
 
Så här kommer bilder för min sista dag som gravid, v 39+5.
 
 
 
 
 
Så här inne ligger lilla Jolie och väntar på att få komma ut. Men det visste vi inte när jag tog bilden. Att det var just hon som var där inne hela tiden. Jag kan inte förstå det! Det är en så makalöst fantastisk upplevelse, så det finns inte ord för det. Att få ha ett barn växa och utvecklas i magen, ett mirakel, och ut kommer en liten underbar varelse. Vårt barn, vår lilla Jolie - mamma och pappa älskar dig hejdlöst mycket! ♥♥ Ända sedan vi fick veta att vi skulle bli föräldrar, utan att veta vem du var.
 
Hur som helst så kommer det att komma ut bilder på hur magen såg ut efter förlossningen, och hur den ser ut nu osv. Men det tar väl ett tag kanske ;) Som småningom så kommer kategorin om vikt och före/efter bilder att komma igång igen och då kommer ni få veta mer om vikt och sånt. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0