Sängdags

Då vart denna helgen över. Dagen har bestått av fika kan man säga. Först var vi hos mina föräldrar dit även min farmor kom. Där drog tiden iväg och vi for sedan till svärföräldrarna för lite mat och ytterligare fika.

När vi väl kom hem hann vi inte slappna av så värst mycket i soffan innan klockan sprungit iväg igen och det var dags för bad för Jolie. Oj så mysigt :) sen lite massage och ompyssling, på med pyjamas o mys. Nu ligger hon på mig i sängen o sover. Är det ända stället hon nöjde sig med att somna på idag. Men ska ju inte säga annat än att det är mysigt :) när hon somnat in riktigt så ska jag flytta över henne till sin säng så även jag får sova lite.

Imorgon är det dags för efterkontroll på mvc för mig. Får hoppas det läkt fint där nere och att man "går igenom besiktningen" ;) haha. Sen vet jag inte om jag ska gå på jakt efter någon söt klänning till Jolie, eftersom vi fått tid för foto till tidningen imorgon. Så håll koll i tidningen allesammans! Gissar på att det hamnar där i på onsdag.

Men nu så ska jag se om det går flytta på Jolie utan att hon vaknar. Risken är annars att jag somnar med henne på mig.. Godnatt gott folk! Vi hörs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0