Promenad och BVC hem

Igår var vi och tog foto till tidningen men de hade inte tid att skriva ut fotot som man får. Så idag tänkte jag att jag skulle ta en promenad ner o hämta det. Men så kom jag till problemet: hundarna. Jag känner mig så elak att lämna dom hemma om jag ändå ska ut o gå. Och jag skulle aldrig i hela mitt liv fästa de utanför någon butik!!

Men då blev Agnes min räddare i nöden :) självklart var det ju inte bara för hundarnas skull vi träffades. Var galet längesen och nu när hon flyttat till norrboda o vi bor nära varandra så kan vi ju träffas oftare :) ser fram emot många promenader tillsammans framöver ❤

När vi kommit hem och klockan slagit 15.15 så kom Jolie's bvc sköterska hit för hembesök. Vi pratade lite om allergier och om det var något annat ärftligt i släkten, och om lite allt möjligt. Sen vägde vi henne och idag stannade vågen på 4470g :) 100g mer sedan förra veckan. Fick en ny tid onsdag nästa vecka den 18.

Nu äter Jolie och Andreas håller på att laga spaghetti och köttfärssås till oss. Sen blir det väl promenad med hundarna igen. Annars blir det väl bara slapp i soffan ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0