Kusindejt

Idag fick jag & Jolie besök av moster Emelie och kusin Dexter! Massor med kul! Vi har hunnit med vagnpromenad, massor med sång och bus med bebisarna, vovvebus och en massa med mys ❤ måste få lov att säga att det är underbart att ha någon att vara mammaledig tillsammans med. Och att det är min syster o att dom är kusiner är bara ännu roligare! Skiljer 3 månader på de små liven och snart så kommer de kunna busa på riktigt tillsammans :)

Just nu ligger jag och mina 3 små bebisar i sängen o vilar, ja de sover och jag vilar. Strax kommer pappsen hem och då blir det väl full rulle igen ;) laga lite mat sen antar jag att det står handla på schemat och hinna med en promenad med Jolie och vovvarna vore ju inte fel. Vi får väl höra vad han har för planer.



Kommentarer
Stefanie

Så söt hon är lilla Jolie! Fint namn med. :)

Svar: Åh tack snälla du! :)
Sandra Gustafsson

2013-09-05 @ 17:26:48
URL: http://www.dottir.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0