Helgen

Nu vart det ett tag sedan jag skrev igen. Sist var i onsdags och då klippte jag mig och färgade håret. Lovade ju er bilder men jag vet inte ännu om jag är nöjd med färgen eller om jag ska färga tillbaka.. Så det får vänta lite! 

Dessutom blev jag sjuk i torsdags, kände mig jättehängig och förkyld. Men verkade inte bli något av det. För redan på fredagen kände jag mig bättre men hade lite ont i halsen. Så när A slutat jobbet så åkte vi till Jönköping. Kände ett stort behov av nya kläder, o just till amning. Så det blev 2 st amnings bh-ar och 2 st amnings tröjor. Sedan en mysig höst kofta/tröja. Blev även lite annat småplock som behövdes. 


Lördagen var meningen vi skulle på rallyt men så blev det inte sen. Vi åkte istället till Eksjö o glodde lite på dollarstore. Och sen var vi o provkörde en bil, mest bara för skojs skull. På eftermiddagen sen så hälsade Annie på med sin brorsdotter Thea :) då blev det liv o rörelse hemma, så söt!

Söndagen spenderade vi hos Jolie's mormor och morfar. Vi lagade mat tillsammans, fläskfilé och hasselbackspotatis, mums! På kvällen blev det några avsnitt av Breaking bad. 

Nu är det ny vecka, och nya tag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0