Godnatt

Vår årsdag har varit väldigt bra. Lite lagom firande sådär :) Andreas kom hem med mat från coccothai när han slutade och efteråt åt vi en ihopknåpad efterrätt jag gjorde. Vaniljkräm varvat med chokladpudding och bananer ;) men det gick hem ändå! Efter det tog vi en promenad till svärföräldrarna för lite fika. Lillan var finklädd dagen till ära :) 




När vi var hemma sen fick Jolie sig ett bad och sen bänkade vi oss framför en film. Olympus has fallen, blev det. Riktigt bra film! Nu ligger jag och Jolie i sängen, hon har precis fått mat och väntas somna innan jag lyfter över henne till sin egna säng. Andreas fastnade framför top gear på tvn.

Imorgon blir en spännande dag! Får se om vi går på babycafe, ska höra vad syster säger om det. Annars väntar vi tills nästa vecka. Men på kvällen så kommer AmandaKlara hit och ska hjälpa mig att klippa och färga håret. Troligtvis blir det stor förändring!! Har fått fler ja-röster än nej-röster, så får hoppas att jag inte ångrar mig efteråt..

Men hur resultatet blir, det får ni se imon! Godnatt på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0