Finklädd tjej på kalas

Idag har varit en bra dag! Morgon mys med hela familjen i sängen. Sen åt vi mannagryns gröt och gjorde oss smått oordning inför kalas. Min kusin fyller 20 den 8/9 så hon bjöd på fika idag.

Så lilla Jolie var finklädd idag! :) fick en söt Hello Kitty klänning av Annie så det blev premiär idag. Men så kom jag på igår att hon inte hade några fina strumpbyxor till det. Så igår shoppade jag lite söta strumpbyxor och ett sött hårband med en rosett på :) hihi, så himla roligt att handla kläder till en liten tjej. Hon lär ha större garderob än mig tillslut ;)

Så dagen har bestått av kalas :) när vi sen kom hem så lagade vi lite mat och därefter stod det bad på schemat. Började med vovvarna, och de blir så himla busiga när de är blöta efteråt! Sen var det lilla Jolie's tur. Åh så mysigt det var idag sa hon :) de senaste gångerna har det varit sådär, men idag var det skönt!

Nu har hon fått lite mat och vi har myst in oss i filt i soffan innan det är dags för sängen. Är bara två dagar kvar innan pappa Andreas börjar jobba igen. Känns lite tråkigt att inte ha honom hemma, men det är ju då den riktiga mammaledigheten börjar.

Hoppas ni alla har haft en bra helg, så bjuder jag på en bild på mina kalasfina dotter :)



Kommentarer
Anonym

Att hon är ju för söööööt!!!! 😍❤

2013-09-01 @ 22:27:59
Anonym

// Sofi ;)

2013-09-01 @ 22:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0