Fastnade..

Har varit hos mamma idag, och Jolie har varit vaken i princip hela dagen! Hon slocknade tillslut vid 18 tiden och sover fortfarande.. Men ska väcka henne för byte av blöja, på med pyjamas och lite mat innan hon får fortsätta sova i sin säng för natten. Får hoppas inte hon får för sig att vara vaken inatt nu isället, men med så många vakentimmar under dagen så borde hon sova inatt..
 
Men jag fastnade här på bloggen när jag kom hem. Började fixa med en drop-down meny av kategorierna under headern. NU är jag äntligen klar. Är ett riktigt pill med det där! Men jag hoppas att ni läsare nu kommer hitta lite lättare bland alla inlägg och kategorier :) Har lagt till endel kategorier med, men det märker ni.
 
Imorgon (om jag får tid över) tänkte jag börja lite smått med ett inlägg med bilder från förlossningen och tiden på sjukhuset. Kan inte lova att det kommer upp imorgon. Men börja med det iallafall! kl 17 ska vi till mamma och fira henne, då hon fyllde den 11 sep (onsdags).
 
Nej, nu blir det läggning för både Jolie och mig! Godnatt på er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0