Effektiv

Idag har jag lyckats vara riktigt effektiv. Jolie och jag vaknade vid 9.30 och jag kokade gröt som vanligt. Framåt 11 somnade hon i babynestet i soffan. Så först satt jag o grejade vid datorn. Sen kom A hem så vi åt lunch tillsammans.

När han åkte sen plockade jag med disken, hängde gårdagens tvätt och satte igång en ny maskin tvätt. Och Jolie sov så jag fortsatte med att dammsuga hela lägenheten. Nu vid 14.30 vaknade hon :) så nu äter hon lite och det blir väl bara mys framför tvn nu innan vi ska åka vid Ica och möta AmandaKlara vid 16.30.

Vi får se om jag avslöjar min nya frisyr ikväll efter klippningen eller om jag väntar tills imon ;) ni får hålla er nyfikna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0