Babygym

Då vart det fredag igen, tycker veckorna går jättefort! Fast det kanske beror på att Andreas bara har jobbat 3 dagar denna veckan. Mös länge med lilla Jolie och vovvarna i sängen i morse, varför har bråttom upp när man inte ska göra något? Hihi. Sen startade jag dagen som vanligt med mannagrynsgröt och därefter hade vi morgonrutiner med avtvättning, magmassage och påklädning. Och idag kände vi för att vara fredags-fina, så Jolie fick klänning idag :) Sen gjorde vi något som vi inte har gjort innan, nämligen lekt i babygymmet. Det var väl lite halvintressant sa Jolie. Lite roligt var det med figurerna som hängde, men mest roligt var nog när mamma knasade sig ;) dock så föredrog lilla damen hellre att ligga o sova på mig, mystjejen :)
 
 
Nu sover hon gott i vagnen efter en promenad i det härliga vädret :) Tänk att värmen ändå håller i sig, visst att vinden är märkbar kyligare och börjar dra sig mer mot höstvärme, så är det ändå varmt i solen när det inte blåser. Det gillas! Jag kunde ju inte njuta av sommaren något när jag var gravid, så jag uppskattar att det inte blivit höst direkt.
 
Jag tänkte faktiskt jag skulle börja på min förlossningsberättelse. Kan inte lova att jag blir klar o att den kommer ut idag, eftersom min tid styrs efter hur Jolie vill ha det. Dessutom är det lite andra inlägg som jag ska ta igen mig med som jag inte hann skriva innan det var dags att åka till förlossningen. Så får se lite hur mycket jag hinner med. Tacksam för att ni är så tåliga och orkar vänta, vet att det är många som undrar hur det gick och säkert många frågor varför vi inte kom hem direkt osv. Men det kommer!
 
Ska bara tillägga att jag skapar en ny kategori: Livet som mamma , har inte riktigt klurat ut hur jag ska dela upp inläggen. Om Jolie ska få en helt egen, där det handlar om hennes utveckling och liksom bara om henne. Eller som det ska vara i Livet som mamma oxå.. Eftersom nästan allt jag skriver kommer ju handla om henne och vad vi gör om dagarna. Får lägga en extra tanke på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0