1 månad! ❤

(Detta inlägg skulle ha lagts ut igår 7/9)

Tänk att 1 månad redan har gått! 1 månad sen världens finaste flicka öppnade sina ögon för första gången. Vår älskade lilla dotter ❤ tiden går alldeles för fort! Det må va konstigt egentligen, innan hon kom önskade man att tiden skulle gå fortare för man längtade så. Nu tycker man det går för fort för man vill ta vara på tiden så mycket som möjligt.. Nyss var hon mini-mini och nu har hon redan växt nästan 4 cm på längden och blivit 700g tyngre. ❤

Jolie's 1 månads dag spenderade vi tillsammans med underbara Eleonor. Träffade min/vår brukare en sväng oxå, och jösses vad han har växt sedan jag såg honom sist. Det är ju ändå några månader sedan jag jobbade sista passet. När hon slutat jobbet så åkte vi hem till mig och tjötade vidare ;) mycket trevligt! ❤

När jag kört hem Eleonor så tog jag med mig Jolie och hundarna ut till mamma & pappa. Där grillade vi lite o så :) Andreas var i Norge hela dagen på Gatebil. När vi kom hem sen på kvällen så slocknade jag i sängen nästan direkt.

Så det var en väldigt bra dag :) tänkte lägga upp bilder, men funkar inte genom mobilen just nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0