1 år sedan

Idag är det 1 år sedan vår älskade mormor somnade in. ♥ Vi alla saknar dig! Tråkigt att du inte fick chansen att se dina barnbarnsbarn. Men jag tror nog du finns där uppe och tittar ner på oss :)
 
Snart är det dags att göra sig iordning för BVC, älskade Jolie är 6 veckor idag! :) Tänkte först att vi skulle gå ner, men tycker det känns så elakt att lämna hundarna hemma om jag ändå ska gå. Så får bli bilen idag då ingen kan följa med mig o ha hundarmna utanför. Mer om hur det gick där skriver jag senare.
 
Igår tog jag lite bilder på Jolie, sån duktig modell var hon! Har redan två favoriter som jag tänkte förstora och skriva ut :) Men ni får ingen smygtitt på det ännu, dock bjuder jag på en annan "vanlig" bild jag lyckades ta på henne igår, en liten gla'skit :)
 
 
Älskade underbara! Tänk att du funnits hos oss 6 veckor redan! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0