Världens finaste! ❤️



Jag är så evigt tacksam för att jag har fått en så otroligt fin dotter. Det är en mäktig känsla att vara din mamma. Att ha skapat och gett dig födelse, är det mest magiska jag varit med om! Det är ett mirakel! Jag har svårt att förstå att det var du där inne hela tiden. Det var du som gav mig fjärilar i magen, som sparkades och kittlades. Det var du som växte inom mig, som redan från dag ett har varit så älskad, så efterlängtad. Utan att veta vem du var så gav du mig sån stark kärlek, sån styrka. Nu är du här och jag är så stolt över att ha klarat det. Du gav mig en tuff match, men en obeskrivligt underbar belöning! Du är värd all smärta jag hade, och det var ett minne blott när du äntligen kom. Så liten, så varm och så fantastisk. Som en dröm. En dröm som blivit verklighet.

Att vara mamma till just dig gör mig alldeles tårögd. Att du är min! Du är det mest värdefulla som finns i mitt liv. Jag kommer alltid finnas där för dig, skydda dig och vägleda dig. Älska dig för all framtid! Hjälpa dig genom livets alla motgångar. Vara en famn att gråta i, en vägg att luta sig mot när det är tungt, skrika på när du är frustrerad. Skratta med, fjanta dig med, och känna dig trygg med. Det finns inget hellre jag vill än att tillbringa mina dagar och nätter med dig, få se dig utvecklas och se mer av din personlighet. Jag är så stolt över dig! Och mitt mammahjärta smälter varje gång jag ser ditt underbara leende! Att se hur du beskådar världen och tar in nya upplevelser varje dag. Det bästa som finns är att bara ligga och titta på dig, höra dina små andetag och känna hur lyckan bara blir högre för varje minut.

Jag älskar dig Jolie Sandra Elisabeth. Och jag älskar din pappa som gett mig allt jag någonsin kan önska. Jag älskar vår lilla familj, det går inte beskriva den kärlek jag har till er. Utan din pappa hade jag aldrig klarat detta. Han fanns där för mig i de allra värsta stunderna och de allra bästa. Vårt allra lyckligaste ögonblick var när du blev till och kom till världen! Finns inte ord för hur mycket jag uppskattar all hans hjälp, hans styrka, hans hjärta! Att bestluta oss för att bilda en familj, vad det bästa vi någonsin gjort. Du är vårt hjärta vi bär utanför våra kroppar. Hälften mitt, hälften hans. Vi älskar dig runt jorden och tillbaka, och flera miljoner gånger om! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0