Trodde jag ja..

När det väl börjar vända så visar det sig egentligen gå åt en helt annan väg mot vad man trott..

Onsdagen bestod av skogspromenad med de små hjärtanen. Sen åkte jag och Jolie till babycafet. Lika kul som vanligt, men idag var det mycket fler än vad det brukar. Så när Jolie började bli hungrig och trött hade hon svårt att slappna av, så tillslut fick vi ett lugn rum så hon kunde äta ifred och slumra till lite. Dock så kunde hon inte somna helt fören vi kom till bilen sen. Fick tillbaka tavlorna men glömde ta kort på dom så det visar jag imon!

Efter maten så klädde vi på oss för att gå långpromenad, ända ner till Ica och tillbaka blev det. Så totalt 8.5 km gick jag igår :) när vi kom hem fick Jolie ett bad, och även idag var det massa skoj o skvätta ner både mamma och pappa! Hihi så underbart att se att hon gillar det!


Sen insisterade pappa Andreas att vi skulle ta på en utav de nya pyjamasen, i stl 62. Bara för det var nalle Phu och han som valt den. Han tyckte minsann inte vi skulle vänta längre ;) så då fick det bli en något förstor pyjamas inatt :) hihi. Sötnos! Sen blev det bus med pappa innan läggdags ❤️


Förutom att lillskruttan skulle kolla på tvn hela tiden istället för att sova, vilket hon inte får, så vi fick stänga av ;) så gick det ändå ganska snabbt innan hon somnade. Höll så fint i sin snuttekanin, hihi :*


Nu är klockan 04:00 och Jolie väckte mig för en falsk bajsblöja.. Lät som det var en sån klassisk som är helt överfull och ibland kladdar ner kläderna oxå ;) haha, så visar det sig bara vara en liten kludd.. Småbarnsföräldrars samtalsämnen ;) haha. Nu har hon ätit lite och ska läggas över i sin säng. Så fortsatt godnatt på er! Eller godmorgon när ni läser det kanske :)


Kommentarer
andreas

Fan va sööt våran dotter är (:
Älskar er otroligt mycketb<3

Svar: Hon är den finaste som finns! Hälften dig, hälften mig <3 vi älskar dig mest av allt!
Sandra Gustafsson

2013-10-24 @ 17:29:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0