Stolt mamma!

Jolie var en stund i babygymmet igår, och det var tur jag tog fram kameran! För oj vad duktig min lilla stjärna är! La henne först på ryggen och sekunden senare var hon redan på sidan, så snart så kan hon nog rulla till magen. Hon försökte även sträcka sig och greppa efter sina gosedjur. Så underbart att se! :)
 
 
 
När jag sedan la henne på mage för att träna nacke så lyfte hon direkt på huvudet och flyttade det från ena sidan till den andra och tillbaka. Tidigare har hon blivit grinig när man lagt henne på magen, men igår var det kul :) Så duktig! Även där så sträckte hon sig efter gosedjuren, mammas sötnos! ♥
 
 
 
 
Åh jag är så stolt! ♥ Min duktiga lilla tjej! Blir redan 2 månader på måndag. Helt otroligt. Och hon utvecklas varje dag. Gör framsteg hela tiden. Hon har iallafall i två veckor varit stadig i nacken och blir det bara mer o mer för varje dag. Hon älskar att vara i "stående" läge när man bär henne, och liksom titta över axeln på oss. Man får ju inte missa något som händer runt omkring! Hon gillar bara att ligga när man bär henne när hon är trött. När man sitter med henne i famnen så har hon nu de senaste dagarna viljat stå upp. Hon böjer och trycker ifrån, tränar benen så pass :) duktiga tjejen! Och hon blir vansinnig om man sätter henne ner när hon tränar benen, haha.
 
Jag är så evigt tacksam för att jag fått en så otroligt underbar dotter. Det är det bästa som någonsin hänt mig! Att få vara med o se henne utvecklas, att bli oss mer o mer lik, och veta att det där är en liten person som vi har skapat. Som jag har bärt inom mig. Hon är den enda som hört mina hjärtslag inifrån. Min kärlek till Jolie är den högsta någonsin, och det går ändå inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar henne! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0