Snarkande

Nu snarkas det från alla håll o kanter här i sängen! Stora hjärtat, båda vovvarna och jag hoppas att lilltjejen vill somna snart med. Hon har varit lite skrikig nu från o till sedan kl 19. Förmodligen trötthet blandat med lite magont. Men nu verkar det som hon äntligen kommit till ro o somnat. Fast ska låta henne få somna in riktigt innan jag lyfter över henne till sin säng. Kommer nog få stoppa in nappen några gånger med innan hon somnar helt :)

Idag var vi som sagt i Jönköping. Sen lagade vi tacopaj och gick långpromenad. 5 km blev det! Så sammanlagt har jag gått 2.8 mil denna veckan, nästan 3 mil! Det är inte illa pinkat från att inte ha rört mig mer än från soffan till sängen (iprincip) under slutet av graviditeten. Det är väl inte heller förens nu denna veckan som jag börjat på lite mer allvar med få bort gravidhullet. Så imorgon är det invägning! Vägde mig första gången en månad efter förlossningen, och jag kommer inte ihåg hur mycket jag gick ner utav de 24 jag gick upp när jag väntade Jolie. Nu återstår det att se hur mycket det är! Kommer att skriva mer utförligt imorgon hur det ligger till. Och kommer även att börja avslöja lite siffror. Har valt att inte skriva min vikt under graviditeten, men eftersom jag kommer att påbörja en viktminskning nu så kommer jag att offentliggöra min vikt.

Målet är att bli av med gravidkilorna innan jul, och därefter resterande kilon tills jag känner mig nöjd. Och denna gången ska jag klara det!!

Men nu ska mamman sova! Berättar mer imon.  Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0