Promenix

8.3 km har vi gått idag, jag & Jolie. Traskade ner till stan för att möta Emelie & Dexter. Där nere gick vi runt sjön och tjötade. Sen tog vi en sväng på Ica innan det var dags att traska hem igen. Totalt denna veckan har jag gått 2 mil, det är då inte illa pinkat! Och än är inte veckan slut. Imorgon står det invägning på schemat med.

Strax efter kl 16 tog jag farväl av min lilla bil.. Vi har tagit det beslutet att göra oss av med den för att kunna spara till hus. Och visst känns det tråkigt att göra sig av med en bil man varit väldigt nöjd med och trivts i, så är hus mer värt i låga loppet än en bil! Så nu blir det spara, spara, spara!

På kvällskvisten här fick vi besök av Jenny och Simon :) mycket trevligt! Prat och kaffe som vanligt, ja inte kaffe för min del då, och såklart står Jolie för både underhållningen & uppmärksamheten ❤️


Glad tjej! :) och minst lika glad kille som får hålla henne, haha!

Jolie sover sen ett väldigt bra tag tillbaka. Har börjat komma in i en bra rutin att hon får pyjamas, äter i soffan och somnar där så bär jag in henne till sin säng och där sover hon vidare för hela natten. Underbart :) nu är det bara klockslaget som ska stämma varje kväll. Men framåt går det med rutinerna!

Nu ska även jag sluta ögonen! Imorgon väntas invägning och promenad runt sticket. Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0